Kastella

2008-03-05
20:40:53

Gårdagen/ Dagen!

Igår hade jag studiedag. Så jag och Moni åkte ner till stan för att
träffa Molle och Frida men Molle ville inte se mig :( för hon hade
åkt hem *snyft*. Vi va på stan medans Frida åt och sedan stack
vi hem och käkade också. Sedanre på dagen så åkt vi till A6 , jag
hittade inget kul och Moni hittade bara ett linne. När jag kom hem
kollade jag på I HUVUDET PÅ GYNNING det var sista avsnittet idag
*Snyft igen * :P . Det pogrammet är såå jävla bra och hon är bara sååå
skön alltså. Surt att det slutade och hoppas att det kommer tillbaka.
Efter det så blev de till att kolla på southpark och sedan sängdax.

image65



Idag så var det skola igen men jag hade sovmorron till 09.50 som alla
andra onsdagar hihi. I skolan gjorde vi inget kul . Vi hade tråk matte och
lite annat grejs och sedan skulle vi ha redovisning i turism. haha våran
klass är sååå lam älska den ! <3
- och så kosatar det i inträde, det kostar men det står inte vad det kostar,
kostar det nåt? nehe... (typ) hahahaha.


Jag och Phille slapp att redovisa och det var bra för vi var inte riktigt färdiga.
Så det blir för oss att snacka lite imon om söderåsens nationalpark :S
Vi fick typ det tråkigaste ämnet självklart :O .

Jag har varit på a6 en stund idag med. och sedan har jag dansat med babesen :)
nu ska jag snart ta mig nåt att äta.
Ha de bra pusspuss <3

Kommentarer:
#1: moselle

hahaha jag dissade inte :P jag behövde äta och frida skulle äta fisk i skolan. Jag sa ju till henne att alla ni kunde komma till mig och äta eller nått annat :P men nejdå :P (vad fan är söderåsens nationalpark?)

2008-03-05 @ 23:00:15
#2: kastella

Haha men frida skulle ju äta på mcdonald vilket hon gjorde ! haha söderåsens nationalpark är nordeuropas största skyddande lövskogsområden de visste du inte va ;)HAHAHA sååå surt :P

2008-03-06 @ 13:30:03
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: