Kastella

2008-03-01
14:54:08

Igår :)

Igår var jag med tjejerna :)
Först var jag på ikea med min mamma och pappa
och köpte lite sker till vårat kök som snart är färdig
sååå skönt ! äntligen kan man bo i vårat hus :P

Sedan stack jag till Malin och vi skojjsade lite,
Och jag lyssnade på virtualbarbersh nån as
grym sak haha svårt att förklara.

Efter en stund kom frida och vi sjöng lite som vanligt
på alla våra bra låtar haha . Sedan ringde vi Moni och
bestämmde oss för att åka ner mot stan, och det gjorde vi.
När vi kom ner till stan tog vi och gick in på McDonalds och
tog med oss mat hem till malin haha vi är efter blivna maten
blev kall :( . Sedan softade vi hemma hoss molle och sedan
blev det till att åka hem och sova .

Lite bilder  från molle sen igår:

    
Lilla söta MolleMoni & Frida      Frida & Bulan

Frida ville så gärna att jag skulle säga att hon har en bula
på sitt ben som k  


Kommentarer:
#1: moselle

haha :D

2008-03-02 @ 16:25:08
#2: Kastella

haha ;)

2008-03-02 @ 16:43:27
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: