Kastella

2008-03-25
19:55:06

Moni Gästbloggar
Hallå hallå bloggläsare. :)

Det är jag som är moni. Karos bästa vän sedan blöjan ;)
Karo är hos mej nu. Mkt trevligt. Hon ligger i min säng och messar till malin.
Hej malin :)
Mamma ropade på oss nu. Vi ska käka våfflor. Mums :)
Idag har vi varit på a6 :)
När vi kom hem till mej kollade karo på bilder sen jag va liten. HON SKRATTADE ÅT MEJ :( :P
Ne mamma ropar som en idiot. Nu ska vi käka.
Åhhh måste bara säga att vi har snö så det räcker och bli över. AH sur jag blir.
Jag vill ha vår!!! .

Ikväll blir det nog film och mys med alla tjejer. Elr åtminstonde jag karo och malin :)


Okej nu tjatar karo oxå. Nu måste jag lämna hennes blogg.
Hade bäst allihopa :) PussPuss

Kommentarer:
#1: malin

haha varsågod :D hopaps den passar dig med =)

2008-03-25 @ 21:10:26
#2: Malin..

hejhej!

2008-03-26 @ 12:34:08
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: