Kastella

2008-03-14
19:46:52

SÅ TRÖTT PÅ DETTA!
Tjosan ikväll tror jag att jag ska vara med Moni...
Vet inte vad vi ska göra blir väl att sitta hemma eller nåt.

Måste bara få fram hur jävla jobbigt jag tycker att det är att
vara i mitten av en "konflikt" vilket jag är just nu. Jag får
daaaaamp det finns ju inget värre. Allt jag vill är att alla ska
kunna vara som normalt, som det brukade va. Men det lär väl
aldrig bli så igen så jag får väl vänja mig vid att dissa en eller
tre av mina vänner varje helg vilket jag absoluuuut inte vill.
Ni vet att jag tycker om er alla LIKA mycket. Och jag tycker det är
så jävla onödigt att vi aldrig ska kunna hålla ihop och göra något
kul tillsammans. Jag vet inte vad ni tycker ni kanske tycker att detta
är kanon och att det är underbart att det ska bli såhär vilket jag inte
tror att ni gör men jag vet inte. Är bara så jävla trött på skiten ! .

Förlåt för ikväll Elle, älskar dig ! <3  :'( 

 

Kommentarer:

Du står inte imellan någoting, saken är den att... det finns ingetingkvar.
Tack för att du älskar mig.
Man vill bli älskad av nån iaf.
Jag älskar dig !

2008-03-14 @ 21:50:09
#2: Frida.

allt förendras, men jag förstår inte redit , aja skit samma. hade du kul ikväll ? haha

2008-03-15 @ 01:55:38
#3: Kastella

svar Elviraaaaaaaaaan: Tack gumman !

Svar Frida.: Vad förstår du inte? ja de hae ja?

2008-03-15 @ 18:28:14
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: