Kastella

2008-05-28
08:28:54

Godmorgon alla vakna
Sitter nu med litetid över innan bussen går så jag tänkte skriv några rader.  Vi har byggarbetare och sånt här nu så jag vågar inte gå upp och hämta mina saker XD . jag vet att jag är feg men nej usch. Får la ta de när nån har sprungit ut så att dom inte är så många^^.

Liten outfit här med då :P .
* vitt  Linne+ T-shirt - H&M
* Leggins - Gina tricot
* Sjal - ??

Dagen:
Min buss går 09.09 och jag börjar 10.25
Skolan kommer vara som vanligt. inget prov eller något , det är skönt :)
Och sedan slutar jag 14.15 tror jag. Då blir det hem och duscha och fixa sig lite och sedan ska jag ner till stora hotellet och kolla på balen :) . Ska dit med Malin om hon mår bra. Sedan ska Lollo och Valle ner så dom kommer nog förbi oss också ^^ . Jag älskar att kolla på balen dom är så jävla fina ! Jag vill me gåå :)

Efter att balen är slut (inte balen med ingången eller va man säger) så åker jag väl hem och pluggar lite. Det kan behövas^^

Nu ska jag försöka springa upp och hämta mina stuff XD . pusshej ^^

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: