Kastella

2008-05-05
22:46:32

Måndag
Första och sista inlägget för idag. Har helt glömmt bort bloggen idag faktikt.
Har precis kollat på 100 höjdare . asså det pogrammet är ju helt sjukt men
ändå måste jag bara se de. Dom är ju så jävla sköna haha. 

Skola idag då. Jag var verkligen skit trött och seeg uder hela skoltiden vi hade
2 inställda lektioner och det var dom sista så vi slutade vid 13.00 eller något 
skulle igentligen sluta kl 16.00 och då bestämmde sg jag Valle och Jojje att
vi skulle åka till stan. Så vi gick omkring där i 2-3 timmar och luffade och käkade
på mcdonal's såklart :)Sedan blev det ett kort hejdå och vi begav oss hemmåt
alla 3 på olika bussar.

Det är typ bara 4 veckor kvar till sommarlovet sa sandra till mig idag ! fyfan va
gott ! Denna låten får mig att tänka på sommaren :) .charmiga killar de där haha

Nu ska jag lägga mig i min säng med min skål med popcorn och njuta haha .
Sov gott =)



 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: