Kastella

2008-11-22
19:22:00

Om gårdagen !

Malin sickade till mig efter skolan och bad mig komma till henne och käka mat och bara för att hon var för lat för att laga så tog vi med oss mat hem från Ciki mama ! .

Sedan ringde vi upp alla tjejer ( Jag, Malin, Frida, Elle, Molle ) och bokade en bana på Bowling arena , Jag har velat bowla ett bra tag nu, så var glad att det blev av. Vi bowlade från 22-23 och kan väl säga att det inte gick sådär jättebra för mig ! kom sist tror ja XD . Men det spelar mig ingen roll  för jag hade jävligt roligt iaf , som alltid med dessa tjejer ! .





Efter bowlingen så stack vi till bussen och den var 27 minuter :O . Men Jag, Malin, Frida och Moni bestämmde oss för att stå kvar och vänta på bussen ! . Moni "lärde" mig våran snygga dans  haha jag DÖÖR ! :P .

Efter en stund så åker en bil förbi och moni tror att det är hennes vän så jag skriker på dom för att få dom att vända. Fråga mig inte hur dom hörde men vände gjorde dom . När de kom fram till busshållplatsen märker monica att det inte var han som hon trodde :P . Men han frågar om vi ska ha skjuts ner till stan. När vi kollar in i bilen ser vi att Danne sitter där :) Det var SJUKT längsen vi träffade honom. Tur att de va han ! . Vi hoppar in i bilen och åker in mot stan. De ville att vi skulle hänga med och glida lite så det fick bli som så . ^^

Vi dunkade musik, snackade , dog av värme haha men trevligt var de. Stannade vid Gänget en stund också mycket kul att se dom igen saknar dom SOMFAN !

Efter att vi hade åkt runt ett bra tag ungfär samma runda 37 gånger så släppte dom av oss för att åka och träffa några andra så vi gick in mot stan. Moni och Frida fick för sig att GÅ hem. Jag lovar de kändes som att det var typ -10 grader eller nåt.  Men jag och malin stck till Mc en stund och sedan gick vi en runda i stan innan jimmie kom och hämtade oss vid 3 nångång :P .

En jävligt trevlig kväll måste jag säga ! tack <3



Ikväll vet jag inte vad som händer. Min mamma e ensam hemma stackarn :( . Men jag tror ändå att ajg ska dra till molle eller något liknande. Blev precis bjuden på fest men får la se vad som händer ^^ jag återkommer :)

Pusspusss

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: