Kastella

2008-09-17
22:12:58

Tråta i stora lass ?!?!

Tjosan Tjosan . Nu har jag precis kollat på Idol och Vem kan slå Filip & Fredrik. Jag älskar dom 2 grabbarna asså. Dom är så jävla sköna det finns ju inte XD .

Mer idag då?
jo jag åkte ju till skolan för att ha min enda lektion för dagen vilket var psykologi. Det gick väl hyfsat bra förutom att jag är allmänt utmattad av förkylningen som verkligen inte vill försvinna.

När jag kom hem så stack jag och mamam och käkade på korvmojjen och sedan åkte jag hem och sov några timmar.
Vid 5tiden ungefär så drog jag med tillsammans med Frida ner till monca där Ida och Malin också var.
Dom hade bakat en tårta till mig XD .hahah mycket fin var den OCH god , de ni :).

Efter att vi hade smakat på den så satt vi och tjötade lite tills bussen gick 19.05. Och sen dess har jag bara suttit framför datorn / tv:n.


Imorgon blir det en lång dag i skolan från 08.00 - 16.00 :( . vi får la se hur det går. Ha de bra :)
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: