Kastella

2009-08-11
19:18:00

Första körlektionen och nu är allt bokat :)
Tjohoo !

Idag blev det till att vakna tidigt och sedan stack jag till körskolan 11.20. Första körlektionen och gissa om jag var närvös. Som tur är så är berny så sjukt go och lugn så det gick över ganska snabbt. Blev skit glad när han sa att jag kör bra för jag tror att han har hoppats på lite för mycket haha.

Efter körlektionen så bokade vi nästan alla mina tider. Så detta blir mitt schema framöver:

17/8 - körlektion
18/8 - körlektion
19/8 - körlektion
21/8 - Halkbana
27/8 - Riskutbildning

Sedan blir det några körlektioner och efter de blir det teori och uppkörning går inte ut med datumen på det än ;)

Känns som att jag måste plugga som en idiot och ändå så är det sååå länge kvar tills jag har uppskrivning och sånt. Jag e knäpp men jag har börjat läsa lite iaf XD

Får väl börja med att fylla år innan man ska få panik XD

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: