Kastella

2009-02-28
23:53:01

Hemma kväll med Melodifestivalen och Rocksystrar !
Kände att jag inte var tillräckligt pigg för att gå till mina vänner och mamma som också e sjuk skulle vara hemma så då stannade jag också. Vi kollade på melodifestivalen ..

Love Love Love - Agnes:
Tyckte att Agnes var en besvikelse faktiskt. Tyckte inte alls att hon lät bra när hon gick upp och sådant. Men hon har ju en sån röst. Hon är ju otroligt snygg och sjunger as bra när hon sjunger "mörkt" Men njaa inte när hon går upp.

Higher - Starpilots:
En helt okej låt och lätt värd att gå till andra chans. Tyckte dock att dom och Agnes skulle byta plats.

Moving on - Sarah Dawn Finer
Hon har ju en sån otroligt bra röst. Helt sjukt. Låter var hyfsad iaf . kul att hon gick vidare :)

Esta Noche - Next3
Denna låten var lite go. En andra chans tycker jag att dom skulle vara värda. Synd att det inte blev så :)



Efter melodifestivlen blev de Rocksystrar. Den filmen är riktigt bra så ni som inte har sett den (vilket alla borde ha gjort) se den !

Nu ska jag snart gå och lägga mig. Hoppas att ni hade en najsig lördag :)

Kommentarer:
#1: Malin

Krya på dig din skit :) <3

2009-03-01 @ 18:14:28
#2: Karro

Tack baby boo ! <3

2009-03-01 @ 22:38:57
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: