Kastella

2009-02-24
19:31:42

Studieval och shopping
Igår så fick vi lite information om studievalen vi ska göra nu till 3:an. Jag har 50 p kvar så jag tror jag väljer webdesign eller något soft. Tänkte välja historia först eftersom att alla säger att de e ganska viktigt men vet ej om jag orkar med de XD. 

Jag och syrran hade planerat att träna senare på dagen men så blev inte fallet. Istället så åkte vi och hämtade mina brillor som hade kommit. Tror nog bara att jag kommer använda dom är jag kör för jag kan knappt ha dom när jag sitter vid datan märkte ja...


Jag fick också hem min foundation som jag skickade efter från Mary Kay.  Den heter Mary Kay® Medium Coverage Foundation och kostade 219. Jag har inte testat den än men jag tror den blir kanon =) 


 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: