Kastella

2009-01-21
22:32:39

AnsiktsParty !


Mary Kay är ett varumärke med produkter inom området ansiktshudvård och färgkosmetik som marknadsförs genom pyramidförsäljning. Varumärket ägs av det amerikanska bolaget Mary Kay Inc.



Jag blev ju somsagt bjuden på Ansiktsparty. Det var Elvrias mamma som hade det.  Vi var 4 stycken + Josefine( Hon som höll i det) Och vi blev totalt borskämmda av alla olika produkter som vi fick testa. Märket är Mary Key. Jag har aldrig testat det innan men det verkar skit bra och de produkterna som vi fick testa kändes kanon. Nu efter vill man köpa allt som man testade men min ekonomi ligger typ på 0 kr nu så jag får vänta till studiebidraget kommer, då ska det köpas.

Josefine var riktigt trevlig och hon var kunnig på de hon hade had om vilket är bra ! Hon var också väldigt nartulig och sånna människor bara älskar jag. Som inte gör sig till eller sådär .

Jag har bestämmt mig för att ha ett sånt här party för mina vänner om ett tag kommer bli kanon !
Eftersom jag pluggade Handel så tyckte hon att jag skulle börja jobba där sen. Eftersom jag är typ i desperat behov av att få ett jobb så hade de ju varit bra.  Det är ju kanon som ett första jobb när man fyller 18 typ (extra jobb) jag vet dock inte hur det fungerar men det får man la ta då ^^

Massa god mat, Gott sällskap och bra produkter kan det bli bättre?
Tack för att jag fick komma ! :)


Kommentar:
#1: sara

ååh vad roligt! :D

2009-01-22 @ 17:15:58
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: