Kastella

2009-01-11
01:48:21

Helgen !
Igår:
Jag och Evria stack och fikade. Vi fick dock bara sitta där i ca 30 min för att de stängde sedan men det gjorde inte oss något. Träffade även min gammla klasskamrat ! Trevligt ^^. '

Efter fikat så gick vi en sväng och sedan så stack vi hem till Elle för att kolla på "En annan del av Köping" . Simon (pojken som fyllde 18) ringde mig och ville att jag skulle komma till dom men jag orkade inte åka så långt efter som sista bussen hem gick hem 1 tim efter :P . Men dom klarade sig nog untan mig verkade de som ! Så jag stack hem och tog de lugnt istället ! :P


Idag:
Dagen började med att min hund väckte mig ! Så sjukt gullig e han när han trycker in sin platta nos i facet på mig ^^ Sedan så stack jag, mamma och pappa föratt fixa lite ärender .


Vid 19.00 så blev det att jag och Elvira stack upp till Kinnarps för att kolla på Hv71- Färjestad  Matchen slutade 2-0 till Hv såklart :D .  Jag har aldrig varit på en match på Hv har förlorat ! . Det måste ju vara jag som är magisk eller något . Dom kan inte förlora när jag e där haha ! .
Stefan liv = Matchens lirare ! ^^

Efter hockeyn så stack vi hem till mig och träffade även becka utanför mig och sedan gick vi in hit och chillade. Tack för att jag fick följa med elle ! <3

Sen Elle stack så har jag bara suttit här och snackat i telefon i  16 min och 53 sec med Kenny och Daniel. Fattar ungefär INGENTING av vad dom säger haha . Det låter ungfär " Ja men nu är det ju lugnt eller vänder ni er mot oss nu"    " Mummel"   " Men asså det är lugnt jag tror att min grabbar accepterar de "  " Asså karro tror du inte vi visar hjälpsam till dig om du åker så hjälper vi dig ingen gör ju något vi är ju vänner "

Ungefär sådär fattar ingenting :S haha  . Men dom råkade lägga på nu nån av dom deckade la på bussen !^^ sköna killar XD

Nu ska jag snart sova , måste ta mig lite mat först ha de bra puss !

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: