Kastella

2009-01-03
13:03:10

lördag!
Igår Kväll blev det fika med vännerna. Även en gammal vän hängde men, Jonas. Han gick i våran klass 7-9 trevligt trevlig. Det blev fika på Georges och jag tog mig en Shailatte , mums ! .

Här har vi en bilder på Jonas, (mig), Frida och, Elle.. Med oss var också JJ och Möllz.

(kommer snart)



Nu ska jag snart åka iväg till Stan för att köpa det sista till imon ! . På inköpingslistan står det b la. foundation, Mössa, Vantar, Halsduk, Skidglasögon, Underställ m.m.   Vi får la se vad jag hittar :) 

Har ni märkt att det är extremt kallt ute :O . iaf här ! . I förrgår när vi satt i bilen så va de -15 grader :O . ! Usch usch. Det går an när det typ är snö och sånt men vi har inte ens det. Bara massa frost ! .

När vi kommer till Branäs imon så kommer det vara -25 grader ! Jag komer ju typ frysa ihjäl ! ^^

Nu ska jag gå och göra mig iordning. Vi hörs lite senare ha de bra :)  

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: