Kastella

2009-01-26
23:04:21

Måndag
Hallu .
Idag hade jag Afrikansk dans på morgonen . Det är hyffsat kul men man DÖÖR ju av värme! . Sedan blev det ekonomi vilket suger och efter det stack jag hem fr att jag inte mådde bra,

Väl hemma så sov jag en stund och sedan blev det upp till A6 för att prova mina byxor men NEJ jag har ångrat mig . Vill inte ha dom längre , gillar inte modellen. Så jag ska leta efter några andra .

Vid 19.00 så kom våra nya ormägare och hämtade ormarna. Så nu var vi 2 midre i familjen.

sedan gick Jag, Frida och Sigge en promenad och snackade lite ! Kallt va de ^^

Och nu har jag och mina vänner haft den seriösaste spanienplaneringen som finns :P .



Hejdå Ormisar !


Dax att återgå till Msn puss och Kram !


Kommentarer:
#1: Malin

Detta var varför du inte var så delaktig i konversationen, duuu bloggade!! :P Skitsnack om att du var poppis på msn ; )

2009-01-27 @ 14:50:45
#2: Karro

Detta var ju dock efter allt haha :P . jag var poppis :D ^^

2009-01-27 @ 16:09:38
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: