Kastella

2009-01-14
21:47:27

Soldusch (spraytan) VS Solarium
Hejsan på er . Har precis kollar på topmodell. Har bestämmt mig för att gå och lägga mig tidigt idag men först ett litet inlägg här då.

Tidagare ikväll var jag och solade solarium med Lovisa. Har inte gjort det på as länge, typ innan sommaren någon gång. Tycker att det är ganska dyrt och jag ser inte resultat på ganska länge. Men nu ska jag / vi iaf fortsätta lite och se om man blir lite brun iaf.  Får tömma sparbussan ^^



Jag har ju testat soldusch 1 gång också. Det kostade 200 tror jag eller 100?  Ajja det är ju inte så dyrt iaf.  Men där är det ju mycket lättare att bli fläckig känner jag. Jag gjorde ju det med min vän Malin för ett bra tag sen och ingen av oss blev hemska iaf men man det blev la inte perfekt. så nu är den stora frågan...



Ska man betala massa pengar för att få en jämn färg som håller längre med Solarium eller ska man ta en soldusch när det är något speciellt som händer och riskera att inte kunna visa sig ute?


Vad tycker ni?

Kommentarer:
#1: Lolloo (;

vi ska bli bruna karro :D haha <3

2009-01-14 @ 21:54:05
#2: Malin

solarium :P

2009-01-15 @ 14:54:53
#3: Karro

Ja de ska vi lollo :) .



Jag håller nog med dig där Molle ^^

2009-01-15 @ 19:01:27
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: