Kastella

2009-01-23
00:24:32

Sova ? Inte sova?
Jag borde egentligen gå och lägga mig nu men jag lär bli kvar här en stund till . Jag som har sagt till mig själv nu i många månader att jag senast ska va i sängen 23.30 men nej det har aldrig hänt :O. Illa av mig !  Tur att jag har sovmorgon imon iaf !

Eftersom att klockan är över 00.00 så är det ju den 23 januari och då fyller min vän Oscar 18 år, Grattiisss  !!!! Slänger in en bild så ni ser vem han är :)



Så vad händer idag då? Skola till 15.30  har racketcentrum sista lektionen vilket jag har haft 2 gånger i veckan i 3 veckor nu tror ja :S . Efter skolan så blir det chill en stund och sedan ska vi tjejer på förferre hos en vän tror jag. Efter det blir det att Fria 18-åringen :)

Nej har suttit här dom närmaste 6 timmarna nu och min hand fryser typ ihjäl så jag ska nog dra mig och fixa lite varm oboy =)

Godnatt !

Kommentar:

Heh tack så jättemycket.. =)

2009-01-23 @ 12:16:23
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: