Kastella

2009-05-18
23:29:19

Grattis på 18-årsdagen ..
,.. MALIN !


Idag fyller min älskade vän malin 18 år. Har kännt dig i ca 7 år nu .. ojojoj det är länge ;). En underbar vän som jag har många minnen med. Fler kommer det definitivt bli.

Kommer ihåg första gången jag träffade Malin och vi snackade. Det var när hon, Malcolm och Richard kom och åkte inlines på min gård och dom presenterade oss för varandra. När hon sedan började i våran klass blev vi vänner direkt.

Är sjukt glad att jag känner dig och har dig som en bästa vän. Hoppas att du tycker detsamma. Kommer aldrig släppa taget om dig !  


Älskar dig gumman !

Kommentarer:
#1: Malin

Vad du är söt gumman! Jag minns det också, haha =) Vi blev tajta på direkten, gick inte sära på oss! Älskar dig vännen <3

2009-05-26 @ 19:44:25
#2: Karro

Glömmer aldrig :) Och jag Älskar dig <3 :)

2009-05-26 @ 21:21:26
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: