Kastella

2009-10-31
17:23:59

Alla helgons dag !

Halloj på er !

Idag är det alltså Alla helgons dag. Min dag började med A6 med min Mormor för att Letade jacka ! Det blir en Evrest från Stadium som hon köper till mig imon min älskade mormor ! <3.  Fick också med mig 2 stickade tröjjor. Rea på Vero Moda. Fick båda för 229.90 =)   :



Sedan Fikade jag medans hon kollade på ochs en åkte vi och kollade på Syrrans lägenhet. Vet inte om jag har nämnt det men Hon flyttar imorgon. Kommer bli tomt här hemma :( . Så just nu ser det ut som inbrott hemma hos oss och allt är stressigt och sådär. Hon flyttar ihop med sin Pojkvän, Dock är det inte så långt ifrån där vi bor nu .. Skönt !

Nu blev jag precis klar med att slänga in lite av mina kläder i hennes gadrob. Nu ser jag äntligen vad jag har för kläder ^^

FÖRE !



EFTER !





Sitter och planerar kvällen med Vännerna .. Ser ut som att det kommer bli riktigt lugnt .. Typ Film och Fika. !





Det känns inte som halloween. Den enda jag har sett utklädd var en kille på konsum i ungeför 20 års åldern . Ingen har plingt på dörren och inget hände verken idag eller igår :O . Vad händer med världen .. För bara några år sen så ringde det oavbrutet på dörren och man fick ju ah stora kassar med godis hemma . Nu ser man inte ens en unge utklädd och man måste gå ut på krogen för att kunna fira halloween ! . Blööö vill inte bli äldre nu !

Hörs !




Glömde visa kort på det jag köpte i borås så här kommer det ( inte riktigt hunda på priserna) :





Ha en bra kväll !


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: