Kastella

2010-08-26
18:05:04

Första dagen på mässan!
Idag vaknade jag vid 08.00 och då skulle jag åka till arbetsförmedlingen men NEJ då ringde min chef och sa att jag skulle jobba så jag hade ca 40 min på mig att ta mig upp och jag satt i pyjamas och var tvungen att duscha innan. Så när jag kom upp så var jag ihjäl stressad och då säger hon att hon har sett fel och att jag började om 1 tim. Snacka om att jag blev lack..

Efter en timma så gick jag ner och jobbade 6 timmar med ett gött gäng från stockholm, borås, tyskland och norrland. Det var trevligt men riktigt långtråkigt vissa stunder. Får väl tacka myntti för att han stod och fördrev lite tid hos mig och Sandra som sa hej en snabbis :P Jag går upp och ner för en trappa med en maskin som alla är helt fötjusta i. Skämms ihjäl :P

Ska vara med detta företaget imon och på lör också. Blir nog lite bättre nu när man kommer in i det. :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: