Kastella

2010-07-28
23:31:33

Lysekil
Hejsan ! Nu är jag tillbaka från allt campande var nämligen iväg 3 dagar till med mamma och pappa i Torp.

Lysekil va skitkul! Vi kom dit på fredags kvällen och checkade in på siviks camping. Satte upp tältet och sedan gick vi ner till killgänget och drack i några timmar. Sedan gick vi och la oss. Jag frös ihjäl när jag gick och la mig och vaknade i en bastu !!!!

På lördagen mådde jag SKIT hela dagen så det blev ingen dricka för mig. Det var riktigt kanon väder ! Kvällen spenderades i stan där snowstorm spelade men jag och lollo glömde legg så vi + Elle gick runt i staden istället haha. Sedan fick vi skjuts hem till campingen av Nicklas och mattias från Grästorp och jag och Lollo satt uppe en bra stund med dom.

Vi packade ihop tidigt på söndagen och åkte hem ! Jobbig resa med ösregn hela vägen !


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: