Kastella

2010-05-20
10:21:37

Nya produkter
Nu har jag börjat med en ny aknebehandling som heter Aknicare.
Den har länge varit receptbelagt men har nu kommit ut i några affärer. Själv köpte jag dom på Salong.



De produkterna jag har till att börja med är:

1. Cleanser: som effektivt mjukgör förhorning och förhindrar tilltäppta porer.

2. Prover på serum innan min riktiga ansiktskräm kommer hem.

3.Lotion: Aknicare Lotion är den mest intensiva produkten i Aknicare serien. Den innehåller 0,5% Salicylsyra som kontrollerar och reducerar acne symtom. Salicylsyra gör även huden mindre fet och mjukgör effektivt. Det är som en svamp man duttar där man har utslagen.

4. Rosenvatten: Hjälper mot allt. Tar bort smink, mjukar upp huden, tar bort utslag osv..

Dessa produkter gick på lite mer än 800. Får hoppas att de funkar !



Kommentarer:
#1: Elvira

Du får göra en blogg recension om dom sen när du har använt dom ett tag. Hoppas dom är bra!!

2010-05-20 @ 22:56:58
#2: Karro

Det ska jag absolut göra :) .

2010-05-21 @ 09:03:53
#3: Cecilia

Tycker du att produkterna är bra? Speciellt den med salicylsyra?

2012-01-08 @ 23:21:53
#4: Karro

Svar: Jag tyckte att den var bra. Dock så blev "svampen" väldigt äcklig efter ett tag vilket gjorde att jag inte ville dutta mer pga att jag fick för mig att det skulle sprida sig.

2012-01-09 @ 11:01:07
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: