Kastella

2010-11-23
21:48:02

Förlust!

Kom precis hem från Sandra. Kollat hockey men det blev förlust så det var ju inget kul alls!
Nu får vi börja att plocka lite poäng igen HV!

Nu ligger jag i min soffa och lider som bara den. Igår när jag kom hem så sträckte jag mit något så fruktansvärt vid skuldebladet typ och nu har det blivit mycket värre. Nu när jag skulle åka hem från sandra så fick jag nästan stanna 3-4 gånger för att jag hamnade fel, jätte läskigt!
Ska be mamma smörja med voltaren och hoppas att det blir bättre tills imon!

Veckans planer:
Onsdag: Jobb 14.30- 21.00
Torsdag: Jobb 07.00- 21.00
Fredag: Jobb 07.00-21.00
Lördag: Jobb 09.00- 19.00, Förhoppningsvis träffa någon vän eller liknande :)
Söndag: Fira Mamma med släkten :)

Japp som ni ser så kommer jag inte ha mycket liv de här dagarna men men pengarna behövs nu till jul!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: