Kastella

2010-10-15
09:23:01

Gårdagens jobb!
Halloj!
Igår var första dan på jobbet. Jag stod och gjorde mat i 6 timmar haha. Pannbiff, potatismor och stektlök. Det var helt okej. Tiden gick faktiskt ganska snabbt. Men man kände sig lite ensam ibland :/ hihi.

Eftet jobbet så följde Malin med mig hem och vi tjötade lite och sedan var jag hos Jimmie en sväng innan han skulle sova ;)



Idag är det fredag och jag ska snart åka och jobba igen. Idag blir det 8 timmar.
Ikväll ska jag vara med pojkvännen :)

Hörs senare :) !

Kommentar:
#1: Elvira

Hej Gumman.

Inte mer än att det inte är en tumör i livmodern. Så eventuellt är det något med hormonerna som hon kommer behöva äta medecin i resten av hennes liv men det är ofarligt.. Jag berättar sen när vi vet mer :D

2010-10-15 @ 12:06:24
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: