Kastella

2011-04-25
22:18:16

Påskäggen försvinner :O
Jag som trodde att mina 3 påskägg skulle hålla i fleera veckor men där hade jag fel. Nu har jag bara 1 kvar men dock så har jag fått massa hjälp så då är det lungt :D

Är inte alls sugen på godis mer men ändå äter man.. helt sjukt haha!

Nu ska jag kolla klart på BB och sedan sova. Tror nämligen att jag åker på att få jobba med mamsen imorgon och då får man kliva upp tidigt igen. Sedan ska min bil besiktas klockan 11.05, hoppas att den går igenom ! :)

Jimmie hittade min lilla lapp idag som jag la i hans påskägg :)
Ska bjuda honom på en hotellövernattning på valfritt best western hotel i göteborg när han känner att han vill det :) Kommer bli underbart och jag längtar reedan :D

Natti natti !

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: