Kastella

2011-12-12
23:29:34

Min hjärna är ur funktion
Japp och allt är Seth Engströms fel som fuckade upp våra hjärnor totalt ikväll. Jag tar det från början... Malin kom till mig tidigt ikväll och vi satt och tjötade ett tag och sedan åkte vi förbi Markus och Christian en snabbis. For sedan ner till stan och mötte upp Larrie. Eftersom att fiket inte serverade mat så stack vi till olearys och käkade, mumma! Efter maten så kom Seth fram till oss. Han är nämligen trollkar och körde massa korttrick med oss. Jag blir så förbannad när jag inte ser hur det går till för vissa saker är helt totalt omöjliga, tydligen inte.... Han var iaf jävligt skön och nu behövder jag ju inte oroa mig för vad jag kommer drömma om ikväll.. Haha!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: