Kastella

2011-07-23
13:45:31

Dålig dag!
Godmorgon.

Igår så hade jag en mysig kväll med mina 2 älskade vänner Sandra och Frida. Sedan hade jag och Sandra våran hederliga partybiltur haha. Jimpan sov här inatt som tur va. Då kunde jag sova lugnt :)

Idag har jag en dålig dag. Jag vet inte alls vad som hände men mitt humör var inte på topp iaf. Och nu har Jimpan åkt så nu sitter jag i min ensamhet och funderar haha. tragiskt...

Planer för dagen har jag inga. Sandra och jag kanske ska åka ner till mitt båthus och chilla lite. får la se om vi vill plåpga oss i vattnet haha. Ikväll ska ena halvan av tjejerna ut så jag kanske hänger med om inget annat kommer upp.

Ne nu ska jag fan ta tag i mitt liv. Klockan är 2 och jag är lam, inte okej!

Hejsvej!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: