Kastella

2011-05-09
21:58:30

Första dagen som flaggvakt
Idag har jag jobbat ett 12.5 timmars pass som flaggvakt för första gången. Kan börja med att säga att det gick bra och sedan vill jag säga att fyfan va mycket jobbigare det är än vad man tror. Att stå så tar verkligen på en asså.

Och sen gjorde ju inte solen saken bättre och eftersom att jag redan är bränd och inte hade keps så blev det ändå värre och det gjorde i sin tur att man fick ont i både aniktet och huvudet :(

Men jag klarade mig bra och ser fram emot att vänja mig vid allt och att kroppen ska vänja sig.
Det blir fullt upp. Som tur va fick jag träffa min älskling lite ikväll också när han satte dit min kofångare TACK <3

Ne nu ska jag kolla tv lite och sedan sooova. Imorgon ska vi åka 05.10

 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: