Kastella

2011-05-11
19:38:59

Snart är dagen över!
Min lediga dag är snart slut men oj vad jag har hunnit med mycket idag.
Först var jag på a6 och köpte mat termos och en t-shirt på H&m.



Sedan åkte vi till Jula och köpte regnkländer till imorgon när jag ska jobba. Efter det blev det maxi för att fylla på kylskåpet här hemma. Och nu ikväll eller eftermiddag så jag har städat och plockat iordning på mitt gamla rum som har fungerat som ett förvaringsrum nu ett tag. Ser iaf mycket bättre ut nu :)

Nu orkar jag verkligen inte göra något mer idag. Inget nyttigt iaf. Ska kolla BB sen och efter det sova!
Imorgon har jag iaf sovmorgon till 10 :)

Vädret är inte kul. Skönt med regn när man inte behöver vara ute i det men dundret gillar jag inte alls. Då får mamma hålla mig i handen hihi :)

Bye!

Kommentarer:
#1: frida

fylla på kylskåpet? ni höll i en ynka plastpåse ;)

2011-05-12 @ 09:56:52
#2: Karro

Haha men det var ju i början ;)

2011-05-12 @ 21:50:22
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: