Kastella

2011-10-03
21:04:59

Hej vandrarhemmet!
Godkväll folket.
Kom till Ramkvilla idag runt 06.00 och dagen började lagom bra med att pappa ringde från andra sidan byn och sa att vi skulle komma. Han hade då fällt en stor jävla gran med tma bilen på något jävla vänster. Han fattade inte själv hur det kunde hända. Och så ska dom hålla på när jag kör ner lite i diket.... Tsss!
Så eftersom att den låg mitt ut i gatan så fick vi såga sönder den och flytta in den till sidan innan jobbet kunde börja. Sedan har det flytit på men jag har varit helt sjukt trött idag. Jag måste verkligen gå och köpa linser nu. Jag behöver det när jag kör såhär...

Men nu har vi kommer "hem" och ska chilla lite innan ögonen ska få blunda. Internetet här är så sjuuuukt segt.´Så man kan inte göra mycket mer än att blogga tyvärr :/

Hoppas ni har en bra kväll, bye!

Btw träningsvärken är värre idag. Inte okey!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: