Kastella

2012-09-24
14:16:21

Flowers makes me happy
 
Blommor är fina grejjer. Jag fick ju massa när jag fyllde år för sådär 1,5 vecka sedan och kolla vad fint de håller sig?
      
 
Nu när de var så fina så tyckte jag att det var ett ypperligt tillfälle att föreviga dem och plockade därför av alla rosbladen :)
De ska få ligga lite överallt tex i min skål och min ljusgrej.
Och självklart så ska jag ha de när mina underbara kunder på marykay gör beställningar.
 
 
Mamma ringde nu:
- är du deprimerad?
- jaaaaaa!!!
- Sluta med det nu. Det går bättre nästa gång. Tänkte om du och din syster vill hänga med till stadsparken hon är också deprimerad...
 
Haha vi får gå på terapi hos Mamma. Kan inte va lätt för henne att ha två deprimerade barn på samma gång :P
HIHO LET´S GO!

Kommentar:
#1: åsa

varför är ni deprimerade?

Svar: Inte längre. Jobbit med jobb och sånt!
Kastella

2012-09-25 @ 05:00:32
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: