Kastella

2013-12-06
09:32:37

SNÖÖÖÖÖÖ
Jaa äntligen kom den. Med storm dock men vafan skit samma den är här :D
 
Förra året blev jag som ett litet barn. Jimmie lurade ner mig med slutna ögon och ställde mig framför köksfönstret och tillslut fick jag se mitt lilla vinterland hihi.
 
Idag ska jag göra massa. Jag har städat lite och bytt sängkläder till älsklingen kommer hem senare. Julmusiken flööödar!
Vid 11 ska jag hämta Bure så ska vi ner till stan. Han ska få umgås med mina kollegor och jag ska vaxa ögonbrynen. Sedan hämta Jimmie. Efter det stan med Syster och ikväll blir det Dans i juletid i Sofiakyrkan med Mormor, Mamma och Josse. Mysigt!
 
 
Så var jag ju "tvkändis" igår. Inte så roligt tycker jag men men.
När de frågade mig sa jag först tveksamt nej men sedan tänkte jag att det är säkert inte så många jag känner som kollar nyheterna, fel hade jag!
Men var bara med typ 3 sekunder så det gick an.
 
Nä nu ska det sminkas. Kanske ska ta rött läppstift eftersom mina ögonbryn och ögonlock kommer vara sprängröda efter vaxningen. Kan ju va kul att matcha lite?
 
 
PUSSS

Kommentar:
#1: åsa

ha det riktigt mysigt nu i kväll det är ni värda
ni är så goa

2013-12-07 @ 14:36:55
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: