Kastella

2013-07-13
08:30:38

Party Fredag!
Det blev aw igår, och trevligt hade vi det!
Vi var på Hasse på sjökanten. Första gången för mig och många andra i sällskapet. Åt en dyr AW måltid men den var ganska god iaf. Sedan kom live bandet och då blev jag super glad!
 
Efter några timmar där gick jag hem, bytte från shorts till jeans och sedan stack jag och Moni på fest. Super trevligt där också. men framåt småtimmarna var det dags för mig att krypa hem. Jag ska ju jobba idag. Hungrig som jag var tryckte jag i mig ett halft rör Pringles och sedan drog jag mig till sängen. Helt utmattad av dagen. Har inte sovit så värst bra heller. Varit uppe sedan lite innan 7 och spelat på paddan. Men men det blir några timmars jobb och sedan så får jag gå hem och sova!
 
Ha det gött!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: