Kastella

2013-07-04
13:16:01

Skoooor
Hej folket!
Jag städar.. kul? NEJ! men det behövs!
Har plockat på nedre våningen och dammat bland mina Mary Kay produkter på kontoret. Så nu är det iaf fint och rent. Bara resten av lägenheten kvar haha. Ibland hade det varit skönt att bara ha en våning. Känns som att det blir lättare att dra allt i ett svep då. Våran uppevåning glöms lixom bort. Men men det fixar sig!
 
Idag då? Jo jag ska ner på mat marknaden senare med mamma. Tycker sånt är mysigt :) Mer vet jag inte. Kanske blir nån liten mc tur också, det märker vi :)
 
Btw angående rubriken. Jag har hittat ett par skit snygga skor som jag bara vill ha! problemet är att de har en klackhöjd på 12,5 cm vilket gör att jag blir typ 1,90. Känns inte så lockande då jag redan känner mig lång när jag har mina med 5 cm. Hatar att vara lång, eller nej men jag hatar att alla andra ska va så korta! Jag älskar att ha klackar. Känner mig mycket vackrare då MEN ändå inte för att jag känner mig som en best när jag kommer bland folk. Jag kanske får köpa dem och gå själv helt enkelt. Det löser ju problemet?
åhh ibland är livet komplicerat!
 

Ha en bra dag!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: