Kastella

2013-06-26
21:37:57

EN jobb vecka
Jobbar heela långa veckan. Dock en söndag så där ljög ja ju lite.
Men det går ju bra. Har varit lite småsjuk med ont i halsen och ont i huvudet nu i början av veckan men det börjar ordna upp sig nu.
 
I helgen blir det ganska lugnt. På fredag jobbar jag till 18 och sedan ska jag till sandra som har lite allt möjligt fest. På lördag ska jag träffa monkan och så ska jag försöka få med lite mc åkning också om vädret tillåter det. Fidde, Jimmies bror tog körkort igår också så nu kan vi åka hela gänget, AWESOME!
 
Nee dags att krypa ner. Är lite små depp pga av våran resa till Gbg i juli. Har ingenstans att bo :( Så om någon känner någon som har någonstans att bo 20-21 juli i Göteborg hör av er till mig!
 
Natti natti

En bild på en ung Karro som jag tog till bloggen för hundra år sedan. Bjuder på den!

 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: