Kastella

2013-03-09
00:14:12

Fredagen!
Tjoho!
Fredag idag dock har jag kännt som att det är söndag eller nåt.
Först så var jag och Marra och tog bort mina gele naglar och satte på shellack.
Sedan åkte jag och hämtade fisan(syrrans hund) Och efter det begav jag och mamma oss åter igen mot hjo. Dock inte lika långt denna gången utan bara till Rödån.
 
Till våran förvåning så såg vi 2 kg färska kräftor i kylen och tjejen som jobbade sa att det var årets första skörd. Hennes man var ute på vättern i början på veckan och fiskade för att kungen och drottningen skulle få med sig hem. Och av de 2 som de hade över så fick vi ta en :) Kanon!
Stackars mannen bara. Han borde fryit ihjäl ute på vattnet nu :P
 
Mer idag då?
Gjort lite små ärenden i stan och taberg och nu ikväll har jag umgåtts med pojken och medans han var hos sina vänner så fixade jag med mary kay paket som är beställda. Kanon!
 
Nu har jag även skapat ett mary kay konto på Facebook ni hittar mig på : Karoline Aronsson fristående hudvårdskonsult.
Där kommer jag lägga upp massa tips och ideer samt när mina öppna hus och erbjudanden finns. Så lägg till mig som vän och håll er uppdaterade :)
 
Dax att krypa ner hos mannen som har fått för sig att han ska upp och jobba kl 7 imon, EN LÖRDAG!
 
puss!
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: