Kastella

2013-11-12
13:08:53

7/11
Dagen då Zigge begravdes uppe på Axamos djurkyrkogård. Vi åkte dit efter mitt jobb jag, mamma, mormor, frejja och solle. Det var fint med mycket ljus i hela skogen men mycket mer såg man inte. När vi sedan såg zigges pinne så kom det en lättnad och glädje till en början men som sedan förvandlades till sorg. Vi gjorde det fint med en lykta och 2 andra ljus samt en dekoration jag köpte.
 
Känns fortfarande inte som att det är sant men det är det. Och nu känns det ändå bra att kunna åka dit och tänka eller inte tänka..
 
 
Ska åka någon dag när det är lite ljusare och ta lite kort!
 
 
Love you bästis<3

Kommentar:
#1: Åsa

så fint.mina älskade hundar ligger också där uppe
nästa gång vi åker upp ska jag se om jag hittar zigge
kram Åsa

Svar: Ahh vi brukar kolla till dom när vi är uppe med!
Kastella

2013-11-13 @ 05:40:24
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: