Kastella

2014-04-29
07:36:56

Härliga dagar!
Vilka dagar vi har haft. Har kännts som riktig sommar!

I söndags åkte jag och Mamma ner till stan vid 10.00 för att möta upp de andra i hundkursen och träna lite. Vi var 13 hundar som gick på led och gjorde olika övningar. Slutade med en fika på waynes vid 12.30. Sedan åkte vi hem till Tokarp och där solade jag, hjälpte josse att måla och till sist så grillade vi as god mat! :) toppen söndag!!!

Dagen innan va Mamma, Pappa och Josse med i en "parad" mot rasdiskriminering och i söndags så var Solle och Bure i tidningen :) 


Igår jobbade jag hela dagen så den enda njutningen av solen jag fick på dagen var när jag åkte till posten. Men vi fick känns hettan på jobbet. Tur att jag hade lite kläder på mig!
När jag slutade så åkte jag lite mc. Det va skönt! Blev inte lång tur men ändå en liten sväng och det räckte faktiskt igår. 




Nu ligger jag i sängen. Vaknade när jimmie gick upp av kramper i magen. Så här ligger jag nu, bliggar och hoppas på att det ska gå över. Har 20 min kvar innan jag måste gå upp och börja med morgonens aktiviteter:
Duscha
Sminka mig
Fixa hår
Äta frulle
Hitta kläder...

.... Ja allt det där som måste göras på morgonen.

Men nu tänker jag bara ligga hät och lyssna på fågelkvitter det sista!

Njut av vädret idag folket!!!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: