Kastella

2014-03-03
12:14:07

Cleaning
God förmiddag på er!
 
Jag är ledig idag så jag ger lite kärlek till mitt hem. Har dammsugit på övervåningen och dammat lite och precis nyss var jag nere och körde igår lite maskiner tvätt.
Känns skönt att få lite gjort, jag älskar att vara ledig!!!!!
 
Igår va jag ju med på hundträningen. Det va massor av vovvsingar, mest labbar.
Jag tror det var en syskon kull med 5 valpar och sedan var det lite blandat. För mig gick det väl sådär. Vi har ju den "turen" att ha en hund som är super speedad och vill kolla på allt annat utan sin matte och en hund som tycker det är super tråkigt att göra övningar och som bara vill gå till storebror och mysa hela tiden. Så jaa det gick sådär helt enkelt haha. Det va kul att vara med iaf!
 
Hann inte med A6 igår. Får se om jag kan komma iväg upp dit en sväng idag istället. Har inte så mycket planerat idag. Ska på Marykay och ha lite Make up ikväll men annars är det lugnt på schemat.
Ha en bra vecka och hoppas att vi får oss några stänk av solen!
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: