Kastella

2015-02-03
20:35:16

Hej alla!
Sitter i soffan och väntar på Biggest loser. Det är ett jävligt bra program enligt mig!
 
Nu är det bara 1 dag kvar innan jag och mina änner beger oss till Branäs!
Vi kommer förhoppningsvis ha det sjukt kul, jag ska ha det iaf!
Kommer vara väldigt kallt också men det är smällar man får ta haha.
 
Skulle egentligen bara titta in för att säga att jag hade en jävligt bra utekväll i  lördags. Var först hemma hos Frida med lite brudar och sedan drog vi till Harrys/Sliver. Till och med taxi chauförren va grym!
en riktigt bra kväll men massa trevliga människor, dans och dricka. Ett plus till  dig bartender för att du va såååå snäll (A)
 
 
Det blev till stängning. händer nästan aldrig längre men vi komut ganska sent och hade kul så då gör det mig inget:D Det enda negativa va att min plånbk gick sönder som jag ficki julklapp :( så jag ska åka upp med den imon och se omman kan få nåt för det.
 
Nepp dax att återgå till tv:n sen blir det bums i säng :)
 
Ha det fint!
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: