Kastella

2015-01-21
23:00:07

Onsdag
Shit, dagen bara sprang förbi!
Men jag har hunnit med mycket.
Ansiktsbehandlingen var super. 70 min av avslappning och njutning. Känner mig nästan som en ny människa men inte riktigt!

Efter det tog jag med subway mat och åkte hem till Sandra. Vi tjötade och tjötade i 2,5 timme. 

Åkte hem och slängde i en tvättmaskin sedan plockade jag upp Mikki vid fem och vi tog en mysig fika på georges. Efter 2,5 timme där med massa prat åkte jag hem. 

Och nu ikväll var Frida hos mig. Vi kollade på arga snickaren och åt parmaskinka i ugn och vitlöksbröd.

Massa fina tjejer på en och samma dag. Kunde ju inte bli en bättre onsdag! 

Nu ska jag gå och lägga mig. Imon är det jobb igen :/


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: