Kastella

2015-03-20
22:21:27

Hey i'm alive!
Har haft en jobbig tid psykist och istället för att gräva ner er få som läser min blogg i massa negativa blogginlägg så sket jag helt enkelt i att skriva under den tiden. 

Ni kommer tyvärr inte få höra så mycket mer om vår fina, älskade hund Bure för han har lämnat oss och åkt över molnen till Zigge. Så nu får han träffa honom som jag sagt att jag alltid ville. 

Det är ungefär det ni behöver veta.

Idag är det fredag. En väldigt tråkig fredag för mig då jag har städat lägenheten sedan klockan 19.00 och blev klar nu 22. Eller ah halft klar då jag har två rum som jag ej hunnit med. Men nu är det rent och fint iaf här hemma. Shit va dammigt det varit. Så gjorde storstädning över gadrober och på lister och hela köret. 

Imorgon ska jag på utflyttningsfest för en vän. Ska bli kul! 
Och på söndag ska jag träffa min fina mormor ❤️
Ha en fin helg!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: